flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» – старшого секретаря Близнюківського районного суду Харківської області

27 лютого 2017, 15:01

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» –

старшого секретаря Близнюківського районного суду Харківської області

(1 посада)

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

Старший секретар: організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду. Розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов'язків. Організовує прийом, реєстрацію та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції суду. Здійснює приймання кореспонденції суду, розпечатує конверти (пакети), перевіряє наявність укладеного і в разі його відсутності складає акт. Контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ. Організовує роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку. Здійснює контроль за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій. Здійснює контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання. Організовує та контролює ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень. Контролює відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання. Забезпечує своєчасне та якісне складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку. Здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до канцелярії суду, готує відповідні пропозиції з удосконалення цієї роботи, систематично доповідає голові суду та керівникові апарату про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду. Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату формує номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду. Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки. Уносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду. Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду. Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав. Проводить навчання з працівниками канцелярії суду. Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. Виконує доручення голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад  -   2 649 грн.;  набавка за вислугу років;  надбавка за ранг державного службовця;  за наявності достатнього фонду оплати праці – премія та надбавка.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

Тимчасово, на час знаходження основного працівника у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами.

Перелік документів, необхідних для участі і конкурсі, та строк їх подання

1)  копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Термін прийняття документів – 19 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Дата, час та місце проведення  конкурсу

з 09-00 год. до 11-30 год. 28 березня 2017 року.

64801 Харківська область, Близнюківський район,

смт. Близнюки, вул. Свободи, буд. №46-а

Прізвище, ім’я та  по батькові, номер телефону та електронна адреса особи, яка надає  додаткову інформацію з питань проведення конкурсу 

Шейка Євгеній Юрійович

тел. (057) 54 5-23-73, (099)32-45-882 електронна адреса: inbox@blk.hr.court.gov.ua

 

 

 

Вимоги до професійної компетентності

 

Загальні вимоги

 

1

Освіта

Вища освіта за спеціальністю "Правознавство" або "Правоохоронна діяльність" з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста.

2

Досвід роботи

Без вимог щодо досвіду  роботи.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

 

 

Спеціальні вимоги

 

1

Освіта

 

Освіта  - вища. Ступінь вищої освіти не нижче: бакалавра, молодшого бакалавра. Галузь знань – право, найменування спеціальності – право.

2

 

Знання законодавства

1) Конституція України; 
2) 
Закон України «Про державну службу»; 
3) 
Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про очищення влади»;

5) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»;

6) ЦПК України  (цивільний процесуальний кодекс України);

7) КПК України (кримінальний процесуальний кодекс України);

8) КАС України (кодекс адміністративного судочинства України);

9) КУпАП (кодекс України про адміністративні правопорушення);

3

Професійні знання

Відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

4

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох напрямках одночасно;

3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

4) вміння вирішувати комплексні завдання;

5) вміння ефективно використовувати ресурси;

5

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння надавати зворотний зв'язок.

6

Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

7

Технічні вміння

Вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою,  знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Володіння та вільне користування автоматизованою системою документообігу суду.

8

Особисті компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) орієнтація на саморозвиток;

6) орієнтація на обслуговування;

7) вміння працювати в стресових ситуаціях.